Værdier i Horsens Kommune

Værdierne i Horsens Kommune er selvfølgelig også et centralt referencepunkt for vores skole:

• Helhed
    Vi vil arbejde helhedsorienteret og tværgående i hele skolens åbningstid. Vi vil, som kommunal virksomhed, udvise interesse, forståelse og ansvarlighed overfor hinanden og det øvrige lokalsamfund.
  • Resultat
    Vi vil arbejde resultatorienteret og effektivt for løbende at forbedre elevernes læring og for at sikre og videreudvikle en økonomisk sund skole og et godt serviceniveau.
  • Respekt
    Vi vil møde eleverne, forældre, borgere, virksomheder, samarbejdspartnere og kolleger med respekt og åbenhed og sikre ordentlighed i alle handlinger.
  • Kvalitet
    Vi vil praktisere læring og undervisning af højest mulig kvalitet gennem professionelt samarbejde og faglig dygtighed.

Logo Horsens Kommune