Om Lundagerskolen

Lundagerskolen er en specialfolkeskole med ca. 140 elever og 110 medarbejdere. Vi er fordelt på to forskellige lokationer: Afdeling Skolevej og Afdeling Højen, og eleverne er fordelt i tre forskellige afdelinger - A-afdelingen, B-afdelingen og C-afdelingen - samt en SFO.

Vores elever har generelle indlæringsvanskeligheder og varige funktionsnedsættelser med behov for vidtgående specialpædagogiske tilgange til læring. Vores elevmålgruppe spænder bredt inden for udviklingsforstyrrelser, autismespektret, ADHD, multiple funktionsnedsættelser, Downs og andre syndromer m.m.

Vi yder et helhedstilbud, dvs. et samlet skole- og fritidstilbud, hvor vi i nært samarbejde med forældrene tager udgangspunkt i elevernes forudsætninger med fokus på deres læring, trivsel, sociale udvikling og personlige mestring.