Kørselsordning

Kørselsordningen på Lundagerskolen varetages af Horsens Kommunes kørselskontor og er tilrettelagt som rutekørsel - det er derfor ikke en taxaordning. Skolekørslen foregår som en fast rute, der er tilrettelagt på den mest hensigtsmæssige måde i forhold til geografi og omkostninger.

Horsens Kommune har besluttet, at en rute normalt kun må vare en time, fra første barn er hentet, til bussen ankommer til skolen. Det samme gælder fra skole til hjem.

Afmelding af kørsel

Har du behov for at afmelde kørslen om morgenen, fx ved sygdom, skal du kontakte kørselskontoret direkte: 76 29 35 55

Ændring af kørsel

Ved permanente ændringer skal kørselskontoret varsles fem hverdage i forvejen. Ændringer skal indtastes via følgende onlineblanket på Horsens Kommunes hjemmeside: Indberetning af kørsel - Horsens Kommune - kræver login med NemID/MitID.
Det er ikke muligt at lave ændringer dag til dag.

Hvis kørslen bliver aflyst, fx pga. dårligt vejr, vil der hurtigst muligt blive givet besked via Radio VLR Horsens.

Det er altid muligt at kontakte kørselskontoret i deres åbningstid på 76 29 35 55

Hedensted Kommune og Odder Kommune

Elever fra Hedensted Kommune og Odder Kommune benytter deres egen kørselsordning.

Hedensted Kommunes kørselskontor: 79 75 51 10

Malling Turistbusser: 86 93 11 66